Let your spirit soar.

Žijte ze Slunce ! (1/3)

11.04.2012 13:55

Hledění do Slunce, za které získala Alue bludný balvan za matení veřejnosti od českých vědců, vyvolalo velkou kontraverzi. Pravdou zůstává, že jde o prastarou indickou metodu a že řada lidí již ze Slunce žije, aniž by potřebovala jíst cokoliv dalšího. Několika články se proto k tématu vrací i OSUD.cz.

Získávání energie ze Slunce. Sun gazing. Zní to legračně, že? Lékaři vás varují před tím, jak moc nebezpečné Slunce pro vás je, jak devastující to bude pro vaše zdraví. Doporučují vám sluneční brýle, mazat se opalovacími krémy a omezit svůj pobyt na Slunci. Lidé si stěžují na rakovinu kůže, sluneční slepotu, či zničení očí sluncem a přesto tyto věci mají jen pramálo se Sluncem samotným společného.

Studie prokázaly, že expozice slunečnímu svitu pomáhá léčit melanomy a non-hodgkinovy lymfomy. Studie naznačují, že by mohlo jít o vítanou pomoc i v dalších druzích rakoviny. Vypadá to, že vitamín D přímo ze Slunce je přímo geniální agent na léčení.

Některými, kteří obhajují používání slunečního svitu, je doporučováno skutečně částečně omezit pobyt na Slunci, abyste nedostali rakovinu kůže. Já to doporučuji rovněž, aspoň pro ty, kteří jedí normální americkou stravu, nebo pokud do své diety zařazujete obiloviny. Vaše kůže je totiž nejlepší čistící orgán, kterým jsou uvolňovány nezpracované toxiny, aby prošly póry kůže. Interakce mezi toxiny a slunečními paprsky pak může přinášet něco, čemu říkáme rakovina kůže.

Nemoce kůže, jako je rohovatění, způsobuje nedostatek EFA ve stravě. Sluneční slepota, nebo porušení očí, je způsobeno korektivními čočkami. Jak brýle, tak kontaktní čočky, způsobují nepřirozené odlesk na oči, pokud je vystavíme Slunci. To časem může přinést nevratné změny a poruchy očí.

Bezpečné použití Slunce

Nejrůznější sluneční filtry obsahují často hliník, což je substance způsobující rakovinu. Já doporučuji užívat sezamový olej, což je excelentní ochrana před spálením. Efekt slunečních paprsků blokuje zhruba o 30%. Pokud se chcete opalovat, vyndejte si hlavně čočky, které nosíte, nebo nechte oči zavřené. Pokud jste na diete, nebo jíte obilí, omezte expozici Slunce, nebo noste ochranné oděvy.

Má cesta prastaré techniky vyživování Slunce začala v Arizoně, již před více jak třemi lety. Objevil jsem nevuěřitelnou dietu, která mi měla zachránit život, od stejného muže, který doporučuje vyživování Sluncem. Jeho jméno bylo Vinny Pinto a provozoval skupinu na Yahoo, která se zaměřila na muže jménem Hira Ratan Manek. Je původem z Indie a zpravidla se mu říká pod zkratkou HRM.

HRM ze Slunce doslova žije,  vyživován sluneční energií již od 18.6. 1995. Faktem je, že pevné jídlo nejí již od 12 let. Byl již studován různými rešeršemi, jako Univerzitou Thomas Jeffersona, anebo Pensylvánskou Univerzitou. Nejenom, že se jeho tvrzení ukázalo jako pravdivé, ale lékařské zkoumání ukázalo, že je dokonce zdravější, než normální člověk jeho věku. Je mu letos 76 let. 

Jak to dělá?

Je to prastará technika. Lékaři shledali, že jeho neurony jsou aktivní, neumírají. Jeho šišinka mozková se nescvrkává, ale roste, což je u někoho přes 50 velmi neobvyklé. Největší průměr této žlázy je u lidí přes 50 kolem 6x6 mm, jeho však měří 8x11 mm.

Mluvil jsem s HRM a naučil mne i ostatní své techniky vyživování Sluncem. HRM je ve svém výcviku trochu striktnější, než má vlastní praktika, ale u jeho návodu je to zřejmě pro většinu začátečníků nutné. Zde je jeho proces.

Můj příběh o vyživování Sluncem

V roce 2004 jsem šel pro nové kontaktní čočky. Mám degenerativní poruchu očního nervu v jednom oku, takže jsem na něj slepý. V druhém, tom které vidí, mám předpis mínus 19. To už je blížící se slepota i na druhé oko. Poté, co jsem se díval jeden rok do Slunce, ke svému lékaři jsem se vrátil v květnu 2006.

Byl to mainstreamový lékař, takže když jsem mu prozradil, že jsem se díval do Slunce, šel do kolen a hned chtěl zjišťovat poškození mého oka. Ale k žádnému nedošlo. Takže zjišťoval dioptrie.. podle jeho zařízení se ustálilo na mínus 17,5. Když jsem se díval na písmenka, bylo to dokonce ještě lepší. Odmítl mi dát cokoliv níže než mínus 17,5 říkajíce, že to celé prostě není možné. Nebylo to pak jedinkrát, kdy mi lékař řekl něco takového. Za několik dalších měsíců se mi oko srovnalo natolik, že i mínus 17,5 bylo příliš silné.

Výhody dívání se do Slunce

Ti, kteří praktikují techniku dívání se do Slunce, hlásí celou škálu výhod. Tou nejzákladnější je zlepšení zdraví, zvýšení energie, jasnější myšlení, zvýšení stupně vědomí a také něco, čemu se říká "splněná přání".

To probíhá, když se díváte do Slunce. Je třeba se zaměřit na vnitřní přání a potřeby a tyto věci přivodit k životu. Je to úžasné cvičení a i důvod, proč jsem k tomu nějak předurčen. Už jsem manifestoval bezpočet věcí poté, co jsem si je přál. Je však smutné, že protože žiji ve Washingtonu, mám pouze tři měsíce Slunce.

Doporučuji dívání se do Slunce?

Každý se musí sám rozhodnout, a dojít k vlastním závěrům. Nespoléhejte na má slova, ale dejte si čas a popřemýšlejte o tom. Můžete si najít dodatečné informace od člověka, kterého jsem zmínil, jmenuje se Vinny Pinto. Prostě napište sungazing do Google a vyjdete vám hafo informací.

Užívejte Slunce!

zdroj: https://www.osud.cz/zijte-ze-slunce-13

Diskusní téma: Žijte ze Slunce ! (1/3)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode